środa, 17 kwietnia 2013

Małe DIY

Wow, w poprzednim poście było już 27 komentarzy. Może dla nie których to mało ale mi wystarczy ;) Dziękuje za komentarze, odwiedziny i obserwacje. A teraz pokażę wam co wczoraj zrobiłam. 
 
                                             Więc od opaski oderwałam kokardę.
  
I postanowiłam że przyszyję ją na tą jeansową spódnice.  

Przyszyłam ją na kieszeni. Tak to teraz wygląda. 

Przybliżenie : 

Więc takie to małe coś...Nic specjalnego ale pomyślałam żeby dodać coś do tej starej nudnej spódniczki i tak wyszło ;) 
To na razie wszystko. 
xoxo



20 komentarzy:

  1. dobry pomysł ! napewno wykarzystam jak zaopatrzę się w jakieś pożądne sorty c;
    fajny blog! <333

    draszka-draszkiblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję ♥
    Śliczne DIY.
    bardzo fajny blog <33
    swag-swaggy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie teraz wygląda ;3

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne !:)

    Zapraszam, dopiero zaczynam blogować, ale chyba nie jest aż tak źle, sama się przekonaj ;) Dodałam komentarz i kliknęłam 'obserwuj', liczę na to samo♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się DIY bardzo podoba! :)

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię DIY :)

    mowminana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ci wyszło *.8
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. §wietny pomysl ! bedziesz miala szorty jedyne w swoim rodzaju ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł ;)
    obserwuje
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie to wygląda :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://gooodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. no i dobrze, rozweseliłas ją troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna <3 zapraszam również do mnie ;)

    http://fashionizkaa.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  13. kreatywnie i pomysłowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo. Uwielbiam takie samo ręcznie robione rzeczy.. Duża satysfakcja jest z tego i potem jeszcze masz ochotę to nosić w nieskończoność.

    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  15. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ;3

    Obserwujemy ? ♥

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na ozywnienie spódniczki:)świetna kokarda:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne :)
    +Dodajemy do obserwatorów nawzajem? :)
    www.paula-fashion.blogspot.com Nie mam wpisów ale dlatego, że chciałabym zacząć mój początek z kilkoma obserwatorami :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3