środa, 2 października 2013

Tak na szybko.



Hej. Dziś taki post informacyjny i wgl. Nie dawno wróciłam z okulisty. Okazało się że będę nosić okulary od przyszłego tygodnia ale to tylko tak żebym mogła widzieć z daleka itp. Właśnie zaczęłam oglądać Zagubionych i mi się spodobało. Przeżyłam mały szok gdy zobaczyłam że gra tam mój ulubiony aktor, Ian Somerhalder. <33 W szkole okazało się że razem z Tori, Gemmą i Maddie jedziemy odwiedzić studio Harrego Pottera w Londynie. Jako że uwielbiam HP strasznie się cieszę. W szkole mamy takie coś co nazywa się Flexi Day no i uczniowie mieli wybrać 5 zajęć jakie chcą robić. Np ; wesołe miasteczko, zoo itp. Moją 1 opcją był Harry Potter warner bros studio i się dostałam. Strasznie się z tego ciesze!

Warner Bros. Studio Tour London

Wielka sala <3 
Kuchnia Wealey'ów <3 

<3
A i mam dla was prośbę, możecie polubić fanpage mojej koleżanki : 

http://www.facebook.com/fanpagemettler


No i mam do was prośbę. 
Jest tu ktoś kto potrafi ładnie robić design ? Na prawdę potrzebuję pomocy. Sama designów nie umiem robić. Chciałam bym mieć ładny wygląd i wgl. 
Proszę o pomoc. 
Mój emile- juliabandosz@wp.pl 
Temu kto mi zrobi design, zapewne stałą reklamę na moim blogu i polecę waszego bloga w 2 postach :) 
No i przepraszam że post taki krótki ale nie mam teraz czasu. 
Do zobaczenia 
xoxo

9 komentarzy:

  1. Fajnie masz, chociaż osobiście HP nie lubię. :P Niestety ja nie znam się na designie. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. harry potter <3

    poklikasz u mnie w banery, które znajdują się po prawej stronie na samym dole?
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zbyt lubię HP, ale odwiedziłabym to co, ty :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boze jak cudownie, ja bym chyba tam umarła ze szczęścia <3

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ;d mam farbowne, jest naturalna jasną blondynką

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też będę musiała nosić okulary. Harry Potter <3
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała tam pojechać, zazdroszczę:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nosze okulary ;)
    ale przezucam się na soczewki ;)
    zazdroszczę bycia tam <3
    pozdrawiam cieplutko ;*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    jest u mnie mały konkursik, może cię zaciekawi? ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię Iana :)
    Jest megaa przystojny <3
    HP też jest super :)
    Pozdrawiam cieplutko;**
    Zapraszam na nową notkę:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3