sobota, 24 maja 2014

Summer getting closer

Strasznie nie mogę doczekać się lata. Jadę do Polski i już stęskniłam się za rodziną i przyjaciółmi.

Pogoda w poprzednim weekendzie była wspaniała. W sobotę razem z koleżanką szliśmy na piechotę do Stow Market, to takie miasto obok mojego, tam znajduję się moja szkoła. Zajęło nam to półtora godziny, i oczywiście odbyły się  różne odpały. Haha. XD I tak spędziłam sobotę razem z Gemmą, Hollie, Chloe i Tiegan. W niedziele się opalałam i także w poniedziałek, bo zwolniłam się ze szkoły i przyszłam do domu. :D

Dzisiaj wybrałam się z mamą na letnie zakupy jako że potrzeba mi nowych ciuchów na lato.Kupiłam nowy strój dwuczęściowy, sukienkę, szorty, bluzkę, buty vansy i takie różne pierdoły. Być może pokaże to wszystko w następnym poście. Teraz to tylko pada i pada a szkoda bo o szóstej miałam wyjść z koleżanką. Żeby tylko przestało lać. Proszę. Okay, ja przejdę do zdjęć. XD




                           

                                 To zdjęcie z festynu na którym byłam z 3 tygodnie temu. Jak widzicie
                                na tej karuzeli trzeba było stać, ale były zapięcia. ;)



Jeszcze mam zdjęcia z mojego i Chloe spaceru. Był fajny zachód słońca.





Jak już zauważyliście to jakoś się nie pokazywałam specjalnie w tych zdjęciach, pomyślałam sobie że tym razem sfotografuję widoki w Anglii. To było tylko jeziorko, Needham Lake, ale w następnym poście pewnie będą jakieś stylizacje itp. Okay, ja już spadam spotkać się z Chloe. Do następnego posta. xoxo

23 komentarze:

  1. O, Anglia! Przeprowadzam się tam w wakacje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo zazdroszczę mieszkania w Anglii. Ten kraj jest cudowny :))

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze ci tych widokow
    Tez bym chciala ogolnie mieszkac w Angli
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia;) ja nie musiałam robic letnich zakupów, wszystko dostałam od chrzestnej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że mieszkasz w UK. U nas pogoda chwilowo się psuje. Świetne zdjęcia. ;)
    Zapraszam do mnie. Jeśli SPODOBA Ci się mój blog możesz go zaobserwować, a ja się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, ale Ci fajnie :) Piękne widoki :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Widać, że fajna dziewczyna z wyobraźnią z ciebie :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjecia. Fajnie, że na wakacje wracasz do Polski :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i fajne zdjęcia. Będę wpadać tu częściej :)
    Może wspólna obserwacja?
    Odpowiedz zostaw u mnie w komentarzu :)
    fashionbykasix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, fajnie się czyta twojego bloga, zdjęcia też dodajesz ciekawe ;) Wgl spoko ;)
    Obserwujemy? W wolnej chwili daj znać u mnie ;)
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ładnie :D bardzo fajne zdjęcia :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne widoki :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful pictures of the scenery and cute pics of you and your friends :) So glad that summer is getting closer too!

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajny festeyn :D No to fajnie spędziłaś czas, :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny taki festyn ;)
    Może obserwuj za obserwuj?
    Odpowiedz u mnie
    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym się bała iść na taką karuzelę :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post <3 Ja uwielbiam karuzele ! Śliczne zdjęcia :*
    Buziaki !

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ - A to mój blog :) Jeżeli masz chwilkę zajrzyj,a jak Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło,gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://martfotofashion.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje?
    jesli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu automatycznie Cie zaobserwuje!
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, miło się czyta ;)
    Śliczne zdjęcia ♥

    Dziękuję za wizytę i kliki u mnie, obserwuję ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia <3 nigdy jeszcze nie widziałam takiej karuzeli na której się stoi :D
    Obserwujemy? Zacznij i odpowiedz u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3