czwartek, 9 października 2014

My skin routine + pytania.

Cześć! Od dawna nie zrobiłam takiego posta kiedy po prostu mówię wam cześć i opowiadam wam o moim dniu. W sumie to nie ma co opowiadać bo nic takiego nie robiłam. W niedziele pojechałam z rodzicami i siostrą nad morzę bo była ładna pogoda. Miło spędziłam czas, porobiłam zdjęcia i nie wiem czy je jeszcze pokażę na blogu. Pod wieczór wróciliśmy do domu i musiałam się przygotować do szkoły. W poniedziałek było bardzo zimno, w środę było trochę cieplej choć czuję że zaraz zacznę nosić kurtkę, rękawiczki i czapkę. Po mimo że się przeziębiłam, nie pozwolę zniechęcić się do zimy i jesieni. Już nie mogę się doczekać halloween, świąt i tej zimowej atmosfery. Jeśli mowa już o jesieni i zimie to widzę że poprzedni post wam się spodobał i wielu z was zdołałam przekonać do jesieni. Ja uważam że jesień to piękna pora roku i fajnie że wielu z was też tak uważa.
Od dawna próbowałam zrobić także posta "My skin care routine." I oto w tym poście opiszę moją codzienną pielęgnacje twarzy.


























Pierwsze co robię gdy wstanę to myję twarz wodą, później na mokrą twarz nakładam mój żel do mycia twarzy. Uwielbiam go, bo dobrze oczyszcza twarz i świetnie działa na wypryski i inne zanieczyszczenia. Kupiłam go za 3 funty w angielskim super markecie.



Ten pierwszy tonik z Under twenty używam na różne wypryski, zaczerwienia itp. Jako że to tonik "intense, anty acne" nie używam go zbyt często bo wysusza skórę, dlatego zaraz potem używam mojego kremu nawilżającego. Ten drugi tonik z Ziaji używam by nawilżyć skórę jako że nie zawiera alkoholu i jest bardzo delikatny jednak nie usuwa aż tak dobrze wyprysków co dla mnie nie jest aż takim zawodem bo moja twarz teraz trzyma się dobrze.
Lubię ten kremy bo dobrze nawilża i jakby przywraca kolory do mojej twarz. Jego plusem jest cena i nie zostawia cery tłustej.

Ten płyn do demakijażu używam wieczorem przed prysznicem. Tak sobie myślę że jak ten płyn wszystkiego nie zmyję, to woda zmyję i będę miała pewność że moja twarz jest czysta. Poza tym ten produkt nie zawiera alkoholu co jest bardzo dużym plusem. 

I tu już koniec posta. Powiem tylko że nie używam tych wszystkich produktów codziennie, czasem nie użyję toniku, albo po prostu myję twarz wodą i nakładam krem nawilżający tylko dla tego że nie lubię przeciążać mojej skóry i po prostu czasem jestem leniwa i wiem że nie jestem jedyna. Mam nadzieję że post wam się spodobał. Myślałam też o zrobieniu "My makeup routine" choć nie jestem jeszcze pewna, co myślicie ? 

Planowałam także zrobić tag więc zadawajcie mi pytania w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna! 



49 komentarzy:

  1. Ostatni krem może być fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to tam dziwny człowiek jestem, nie maluję się (nienawidzę tego), kremów też nie używam (no z czasu do czasu nive). Jednak fajnie że napisałaś taki postu, bardzo dużo osób pewnie skorzysta z tego.
    Pozdrawiam :)

    http://kitty-mycat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię firmę Garnier :)

    www.LeveretteIII.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wyprobowac ten plyn under 20 :)

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam żadnego z tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten żel do mycia twarzy z Garniera :) Jest super! :)
    Super oczyszcza moją twarz po całym dniu :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedyne czego stosuję to pasta na zaskórniki z Ziaji, bo gdybym miała tego więcej, to musiałabym się z tym ponad rok męczyć. XD
    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie posiadam żadnego z tych kosmetyków, ale mam coś podobnego do garniera.

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie ziaja sie nie sprawdziła :<
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten żel z Garnier i sprawował się super :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :-) czekam na kolejne :-)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zwyczaj, że jak nakładam jakiś podkład czy krem bb bo pod prysznicem używam peelingu :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwacja za obserwacje ? Zacznij i poinformuj mnie a na 10001% się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za komentarz :)
    Co myslisz o muzyce na moim blogu? :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam właśnie na zimę i święta :D Fajny post. :)

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używam tego żelu do mycia twarzy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadam kilka z firmy "zjaja"

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam żadnego z tych kosmetyków ;)
    obserwujemy? ja już! :*


    ps: poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? do wygrania P O S T P R O M U J Ą C Y !



    HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja codzienna higiena twarzy ogranicza się zazwyczaj do wody i kremu. Byłabym zbyt leniwa, aby używać tyle środków, co Ty. Nie zmienia to jednak faktu, iż uważam, że dbanie o wyglad skóry twarzy jest ważne. Taki rodzaj wpisu jest w sumie ciekawy. Z make-upem też może być interesujaco, choć ja sama mało się maluję, to chętnie sobie o tym poczytam. :)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Under20, a co do pytań to:

    Masz jakieś zwierzątko?
    Umiesz śpiewać?
    Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
    Jak najczęściej się czeszesz?


    ♡Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam ten tonik z U20, ale ja używam go dwa razy dziennie na cala twarz i to, że wysusza jest dla mnie bardzo dużym plusem, w szczególności, że moja twarz bardzo szybko się przetłuszcza :)

    Nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię firmę GARNIER :)!

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam tonik z under twenty i z ziaji :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam kiedyś tego żelu z Garniera i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pytania :
    dlaczego zalozylas bloga?
    co lubisz robic w wolnym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam kiedyś ten tonik z ziaji, ale u mnie sie nie sprawdził :(

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie lubię obciążać mojej skóry dużą ilością kosmetyków :)

    Moje pytania:
    1) Co sprawiło, że założyłaś bloga?
    2) Czy poprzez bloga poznałaś nowych ludzi?
    3) Czy miałaś jakieś nieprzyjemności związane z blogiem?
    4) Czy masz zamiar wprowadzić jakieś zmiany w blogu?
    5) Masz jakieś marzenia związane z blogiem?
    6) Ile czasu zajmuje Ci blogowanie? Np. w tygodniu?
    7) Ile zamieszczasz postów do bloga w miesiącu?

    Pozdrawiam! :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy wpis ;) widze ze duzo osob uzywa marki eveline. ja uwielbiam odzywke do paznokci sos - jest najlepsza!

    http://witnessofmadness.blogspot.com/
    dodałam do kręgów, ty tez mozesz dodac? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja siostra miała taki sam tonik ale jej jakoś nie spasował. Teraz ma jakiś inny :)
    Mam takie pytanie : Gdzie są droższe kosmetyki ? W Polsce czy w UK ?
    Bardzo fajny blog. Powodzenia w dalszym pisaniu :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O ile się nie mylę to miałam tonik z Ziaji :)

    Pytanie: Czy masz osobę, na której się wzorujesz prowadząc bloga?

    www.laura-ss.blogspot.com(klik) (zaobserwowałam)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcialam wlasnie kupic ten tonik dzis haha
    Pytanie: czy osobt ze szkoly wiedza o blogu?

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem wygląda ciekawie :) Z chęcią bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Używam bardzo podobnego produktu z ziaji. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupiłam ten tonik wczoraj :D

    http://agnesandagnes1.blogspot.com/ obserwuje i licze na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo, ja bardzo lubię czytać takie posty! Moja pielęgnacja skóry zawiera jedynie dermokosmetyki :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. tez mam ten tonik ;)
    +obserwuje!
    zapraszam n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. mam ten sam tonik Ziaja :) Ogółem używam podobnych kosmetyków:)


    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super :P

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie miałam takich kosmetyków. Tonika używam, ale z innej firmy :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Żadnego z tych kosmetyków nie udało mi się wypróbować.

    Zapraszam do mnie ♥
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. produkty z under 20 są świetne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. też używam toniku z under20, choć szczerze nie widzę wielkiej różnicy między skórą z nim a bez niego :)
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    co najbardziej wkurza Cię z rzeczy, które spotykasz niemal codziennie?
    co pierwszego robisz po wstaniu z łóżka?

    OdpowiedzUsuń
  43. co lubisz robić w wolnym czasie?
    ulubionie blogerki?!


    Pozdrawiam!
    ♥ - jugii.blogspot.com - KLIIK -♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Pamiętaj, że skóra również przyzwyczaja się do różnego typu kosmetyków. Warto czasem coś zmienić. :)) Zapraszam do mnie: www.vaturum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3