poniedziałek, 12 grudnia 2016

One of my favourite christmas memories part 2

Rok temu  także opisałam jedne z moich światęcznych wspomnień które możecie przeczytać tu -xmas memory. W tym roku postanowiłam napisać kolejene wspomnienia więc oto one.

Kiedy byłam dzieckiem w localnym supermarkecie - (był to Auchan jeśli musicie wiedzieć) pojawił się Święty Mikołaj! Ja jako mała dziewczynka byłam zachwycona więc mój dziadek postanowił że zabierze mnie do Świętego Mikołaja. Market był pełen ludzi jednak i ja mam zdjęcia ze Świętym Mikołajem. Jest to jedne z moich ulubionych z
djęcia jako że to wspomnienie nie było by możliwe bez mojego dziadka! Ile bym dała za jeszcze jedną gwiazdkę spędzoną z dziadkiem. Święta to już nie to samo co kiedyś; ile ja bym dała żeby jeszcze powierzyć w Mikołaja jednak święta to wspaniała okazja żeby zobaczyć się z rodziną. Ja w tym roku spędzam święta z mamą, tatą i siostrą jako że reszta rodziny została w Polsce. (Mieszkam w UK) jednak zawszę mam te bogate wspomnienia. 
[ENG]
When I was a little child in my local supermarket Santa Clausa made an apeareance and me, being a little girl I was amazed so my grandfather decided he will take me to see Santa. The market was full of people but somehow I still managed to have a photo taken with Santa. It is one of my favourite photo's because this memory wouldn't be possible without my granddad. I'd give everything for another christmas with my grandad! Christmas is not the same when I was little; I wish I could believe in Santa for this little exciment I had as a kid. But even now Christmas is an amazing occasion to meet with your family. This year the rest of my family is in Poland and I am in UK but I still have my mum, step dad and sister and after all I still have these rich memories.


A wy macie jakieś ulubione wspomnienia z okresu Bożego Narodzenia? 
What are youre favourite memories from around Christmas time? 

30 komentarzy:

  1. Ojejku, właśnie mi przypomniałaś moje jedno z wielu corocznych bożonarodzeniowych tradycji, czyli selfie z mikołajem :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia z dzieciństwa najczęściej są najpiękniejsze, bo są pełne magii i miłości :) wesołych świąt kochana, kolekcjonuj tylko cudowne wspomnienia! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam piękne wspomnienia, niestety świąt w tym roku nie obchodzimy, a szkoda :(

    diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze Cię rozumiem, dużo bym dała, aby moja Babcia spędziła z nami jeszcze jedne święta. :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no ba, wspomnień dużo, zwłaszcza z tłuczenia bombek u dziadków na choince. ;) ale niestety w tym roku będą pierwsze Święta bez nich, więc trochę dziwnie będzie.
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wspomnienia, zawsze z moją rodziną siadamy pod kocykiem i oglądamy zdjęcia z tamtych lat. Można się przy nich mega pośmiać ale też czasami popłakać ze wzruszenia, pozdrawiam. Zapraszam również do mnie----->http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/4-blogmas-jak-nie-zwariowac-w-szkole.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle wspomniń związanych z tym pięknym czasem! mam nadzieje ze bedzie ich wiecej, chodz moje ostatnie wspomnienie do najszczęsliwszych ni nalezało, gdyż zerwał ze mną chłopak idealnie na świeta haha
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ach te nasze życie za młodu było takie piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Za bardzo nie przepadam za swietami jednak w swietego Mikolaja wierze! To naprawde swietny pomysl na post i bardzo mi przykro ze juz nie mozesz spedzac swiat z dziadkiem :c
    Pomimo tego ze mieszkasz w UK mam nadzieje ze milo spedzisz swieta z rodzina ja spedzam moja z mama i siostra i moze w przyszlym roku pojedziemy do Polski do dziadkow ale zobaczymy! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam gdy byłam mała i z moimi kuzynami czekaliśmy z niecierpliwością na prezenty pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely Christmas Memory! Wishing you another Merry Christmas!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne wspomnienia, ja mam mnóstwo wspomnień ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że masz takie wspomnienia!

    Zapraszam na nowy post, przygotowałam coś naprawdę fajnego!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie mieć takie wspomnienia :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja rowniez mam bardzo duzo wspomnien ;D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!! Ja tez mam wiele wspomnień, akurat z Mikołajem nie pamiętam, ale mam zdjęcie z nim w sklepie, w smyku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ubieranie choinki. Według mnie to taki rodzinny czas! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wspomnienia. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3