niedziela, 15 stycznia 2017

Best old movies

Wiem że mówiłam że zrobię post o tym jak mi się mieszka w Anglii i jak to rzeczywiście wygląda jednak trochę to potrwa i po prostu nie chcę się spieszyć. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące mieszkania w Anglii, zadawajcie mi je w komentarzach a wkrótce zrobię post o Anglii. W tym poście pokaże wam moje ulubione starsze filmy. 

1. Psycho/Psychoza - Alfted Hitchock - 1960

Pamiętam jak w szkole oglądaliśmy ten film razem z całą klasą. Muszę przyznać że koniec filmu strasznie był zakręcony. Polecam ten film dla miłośników horrorów i thrillerów! Nie jest to aż taki straszny film oczywiście, ale cóż przyjemny raczej też nie. 
ENG
I remember when we watched Psycho in highschool. I have to admit that the ending was sick and twisted. I recommened this film to anyone who loves a "light" horror or a thriller. It's not a really scary film but well it's not pleasent either. 

2. Pół żartem, pół serio/ Some like it hot - 1959 


Ten film oglądałam już jakiś czas temu ale bardzo fajnie mi się go oglądało; strasznie się nawet uśmiałam.  Film opowiada o Jerry i Joe którzy przebierają się za kobiety i przyłączają do damskiego zespołu jazzowego, poznają tam Sugar - czyli Marilyn Monoroe.. 
ENG
I remember watching this film a while ago but I really enjoyed it. It was funny and we also get to see Marilyn Monroe in it.  The film is about Jerry and Joe that dress up as females and joing a female band where they meet Sugar. (Marilyn Monroe)

3. Jak poślubić millionera/How to marry a millionare -  1953
 Film opowiada o trzech modelkach które poszukują bogatych kandydatów na męża. Muszę przyznać że ten film miał coś w sobie i bardzo mi się spodobał. Film również z udziałem Marilyn Monroe - uwielbiam ją w filmach!  ENG The movie is about 3 models who are looking for rich husbands candidates. I loved this film and I think it had something very special. Marilyn Monroe is also in this movie.  

4. Lolita - 1997

Ten film nie jest aż taki stary jednak było coś w nim co mnie zafascynowało. Oczywiście to nie jest romantyczny film, jest to chora i zakręcona historia o starszym mężczyznie i o jego fascynacją młodszej dziewczynki. 
ENG
I have to say this movie isn't a love story - it's a sick, twisted film that really makes you think. The movie tells about an older man and his obssesion for a much younger girl. 

5. Śniadanie u Tiffany'ego/ Breakfast at Tiffany's  -  1961

Oto kolejny klasyk - oglądając śniadanie u Tiffany'ego uśmiałam się; był to przyjemny film z całą pewnością. Film z wspaniałą obsadą - w tym Audrey Hepburn. 
ENG
Here's another classic film - when I watched Breakfast at Tiffany's I loved it; it was a pleasure to watch and it was really funny. Audrey Hepburn did an amazing job-  I loved this rom-com!


17 komentarzy:

  1. Lolita oraz jak Poślubić milionera to dwa filmy , które bardzo lubię :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham stare kino, dlatego wszystkie te filmy mam już odhaczone :) super post!


    http://dalenadaily.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing selection! I love those old movies!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Psychoza to jeden z najlepszych horrorów jakie widziałam! Chyba w żadnym innym filmie nie odczuwalam tak świetnie budowanego napięcia.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tych filmów :)
    Moje pytania odnośnie Anglii?
    1. Jakie Angielskie święta obchodzisz?
    2. Który środek transportu jest dla Ciebie najwygodniejszy?
    3. Najciekawsze miejsca, godne zwiedzenia?

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne filmy, warte obejrzenia
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przepadam za filmami tego typu. Jakoś te starsze filmy mnie denerwują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z tych filmów.
    Pytania:
    Jak wygląda szkoła w Anglii?
    Jak charakteryzujesz ludzi tam mieszkających, różnią się od polaków?

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje & odwdzięczam się za wszystkie komentarze. <3